Eilen ku menin kaverini kanssa sinne puistoon.. niin se yks likka jolta kamuani puolustin tuli kamujensa kanssa aukoo päätään. Eka jätkät huus ''hyvä perse'' ja ''kato mikä luuviulu'' <--kohteliaisuuksina mä ne otin. Mut sit ne muijat huuteli tai enemmän tää tenidraamakuningatar ''vitu lehmä painu vittuu'' ja ''te ootte maailman paras pissiskaksikko, eiks oo ihq''. Mä annoin niille samalla mitalla takaisin, tietenkin. ;) Sitten illalla kymmenen jälkeen, menin draamakuningataren kanssa juttelemaan mesessä. Se sitte pälpätti niitä näitä, ja sovittiin että ollaan sovussa mut ei kerrota muille. Ku se olis aika outoo et eka haukutaa sit ollaa ylimmät ystävät. :D Sitte tänään mentiin saman puiston ohi besuni kanssa, ni ne huus ''hei sande tuu tän'' sit mä jatkoin matkaa ja huusin ''on ny vähä muut tekemist'' sit ne huus ''kato ei oo pokkaa!'' :D Mä nauroin ihan sikana. Sit myöhemmi menin siihe lähel penki istuu, muijat saapuu ''coolisti'' mun ja besun työ. ''Mitä vittuu se sul kuuluu jos mä haukun sun kaverias?'' Mä: ''Jaa a kuule.'' Se: ''Ei se kuulu sul pätkääkää'' Mä: ''Se on vähä niiku mul sukuu''. Sit ne väitti et olin sanonu ettei draamakuningatarel oo pokkaa, vaiks olin sanonu ''ei sul ainakaa pokkaa puutu'' :D Ja ne sano siittäki mul.. ja et mul meni mukamas kuset housuu. Ja pah.. ei menny. ;D