No tänään mun kaverini sitten pyysi anteeks, kun ekaksi vihjasin että olisi anteeksipyydettävää. Ei mun kaveri ollut suuttunut mulle. ONNEKS! Koska sillä ei ollu mitään syytä. Itseasiassa lähen sen kanssa kohta ulos. Ulkona on tosi lämmin ja sillai. Tänään oli ruottin kokeet, ja olin unohtanut ne ihan kokonaan. Eli kutosta saa odottaa. >__< No joo, huomasin sen eilen puol yheltätoista.

Mulla on ollut vähän juttua yhen jätkän kanssa, mutta en kuitenkaan halua olla enempää kuin kavereita. Se jätkä taas haluis enemmän, ja se sanoo mua koko ajan kullaks ja laittaa sydämiä. :S Ajattelin että sille pitäis vähän selventää asiaa. Oon sanonut sille silti monta kertaa etten haluu mitää enempää. Nyt se ehdottelee treffejä. Enkä tiiä mitä vastaisin. ''No ei tod!'' :S Haluun olla sen kaveri, en enempää jos se ei ymmärrä sitä ni tuskin voidaan olla edes kavereita. Hmm... aika hankala tilanne. Mitä tekisin..?? :S Mulla on jalka nyt aika kipee ku noi kengät hiertää.. pitää kattoa jos olis jotkut muut kengät mitä vois käyttää tänää. :D Matikan läksyt ois viel tekemättä, mut mitä turhaa eihä se opettaja huomaa mitä tehtäviä sille näytän. :D Se vaan kattoo joo on tehty, vaiks näytän viikon takasia tehtäviä. x) Eipä tänään sitte oikeen muuta. :D