Perjantaina mun kaverini joka on vuosimallia 95. Tuli sanomaan että kutosluokkalaiset haukkuu/kiusaa. Menin tietenkin puolustamaan kaveriani galleriassa, otti niin paljon päähän. Sitten bestikseni kaveri Henna vuosimallia 94 poimi nickini, on siis samassa koulussa kuin kiusaajat. Ja tuli puhumaan mulle, kerto mitä mun bestis oli kertonut hänelle. Bestikseni oli kertonut mun ja mun exän suhteesta sille, siittä miten mun exä mua satutti ja muutenkin. Olin luottamuksellisesti kertonut sen bestikselle ja se meni ja kerto kaiken kaverilleen. Eikä tämä ollut edes eka kerta kun hän petti luottamukseni, eikä takuula viiminen. En siis enään luota bestikseeni täydellisesti. No kuitenki, pyysin sitten besultani ettei kertoisi minun juttuja eteenpäin. Hän sitten suuttui pyynnöstäni. Ja häntä ärsytti että sain tietää. Sitten yritin soittaa(en ollut vihainen) mutta bestikseni ei vastannut. Lähettelin pari viestiäkin ''sulla ei oo syytä suuttua vaan mulla'' jne. Se sanoi että sillä on parempaakin tekemistä kun olla mulle vihainen, mutta miksi se ei voinut sitten vastata mun puheluihin?? Huomenna koulussa, en aio olla besulleni normaali. Jos hän kysyy mikä mulla on niin sanon että ''ehkä se että sä petit mun luottamuksen etkä edes oo pyytänyt anteeksi'' tai jotain vastaavaa. En tiedä vielä tarkalleen, kyllä ne sanat suuhun loksahtaa. Jos vaan on tilaisuus sanoa ne sanat. Noh.. kerron huomenna lisää.. :) <33